روغن مینرال اویل/ برند حضرات Hazarat

فروش تخصصی انواع روغن های مینرال با کیفیت بالا

روغن مینرال اویل/ برند حضرات Hazarat

فروش تخصصی انواع روغن های مینرال با کیفیت بالا

روغن مینرال اویل/ برند حضرات Hazarat

فروش تخصصی انواع روغن های مینرال با کیفیت و درجه یک

برای مشاوره و اجرای پروژه های تخصصی و صنعتی ماینینگ مینرال اویل با ما تماس بگیرید:

09122346987 ابراهیم حضرتی


آدرس فروشگاه: تهران، تقاطع خیابان ولیعصر-طالقانی، مجتمع تجاری نور، جنب بانک صادرات، واحد 8001

با سلام به تمامی عزیزان ،

شرکت حضرات با افتخار اولین برند ایرانی روغن مینرال اویل در ایران تقدیم می کند.

فروش مینرال اویل باکیفیت برای انجام ماینینگ با صدا و نویز کمتر و راندمان بالاتر

 

برای تحویل فوری در تهران می توانید با شماره 09122346987 تماس حاصل فرمایید.

 

شما می توانید مینرال اویل درجه یک را از سایت شیپور نیز خریداری نمایید.

تحویل در سراسر کشور. بهترین کیفیت مینرال اویل ساخت ایران.

 

خرید از شیپور:   لینک 

 

مینرال اویل اصلی با خنک کنندگی فوق العاده برای فروش موجود است. کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

این روغن مینرال شفاف ، بدون رنگ، بدون بو می باشد.

 

 

قیمت فروش مستقیم در تهران:  *** تومان  

سفارش فقط از طریق ارسال پیامک: 09122346987

 

توجه مهم: دوستان توجه فرمایید که حتماً باید برای استفاده از مینرال اویل، فن های ماینرها از دستگاه جدا شوند و بجای آنها سیمولاتور یا شبیه ساز فن قرار داده شود.    همانند این ویدئو

در پست های زیر دو نوع مختلف از firmware های s9 برای اوورکلاک دستگاهها جهت دانلود قرار داده شده است. مزیت این firmwareها قطع کردن چک فن ها و عدم نیاز به خرید سیمولاتور می باشد.

 

موارد مهم برای اجرای سیستم خنک کننده مینرال اویل:

 

0. گرفتن باد با استفاده از فوت کن (یا همان دستگاه blower) به کل ماینر، خصوصاً هش بردها که هیچ گرد و خاکی نداشته باشند و همچنین شستشوی کامل هش بوردها با استفاده از اسپری ناهید خشک (مخصوص بردهای الکترونیکی) و یا تینر فوری

 

0. استفاده از یک وان پلی اتیلن یا وان پلاستیکی یا ظرف جای نان (ظرف بزرگ جانونی برای دو دستگاه)

 

1. استفاده از حداقل یک عدد رادیاتور نیسان وانت به همراه فن 50x50cm دور بالا به ازای هر دستگاه ماینر

 

2. استفاده از پمپ آب نیم اسب (یا پمپ شوفاژ یا پمپ پکیج/پمپ سیرکوله که عمر طولانی تری دارند) با دهانه یک اینچ جهت پمپ کردن روغن به داخل رادیاتور. ضمناً پمپ های سیرکوله صدای کمتری نسبت به پمپ آب دارند و دائم کار هستند.

 

3. لوله کشی مناسب و بدون نشتی از وان روغن به سمت پمپ و به رادیاتورها (استفاده از لوله های سفید که در منازل استفاده می شود یا شلنگ های مرغوب). اتصالات باید بطوری بسته شود که نشتی نداشته باشد چون بعد از راه اندازی مشکل نشتی گرفتن و باز و بسته کردن اتصالات بیشتر هست.

 

4. استفاده از فن 220 ولت هم اندازه رادیاتور که در پشت رادیاتور قرار می گیرد، و کاملا آن را پوشش دهد. فن باید 50 در 50 سانتی متر بوده و دور بالا باشد (2800 دور). همچنین فن باید دمنده باشد (یعنی باد را به سمت رادیاتور پرتاب کند). میتوانید برای خنک سازی بهتر، از یک کولر آبی نیز در پشت فن استفاده نمایید. توجه نمایید که فن باید در محیط باز و هوای آزاد و در سایه قرار گیرد تا گرمای آن خارج شود (یا حداقل پشت پنجره باشد تا گرمای آن خارج شود).

 

5. پمپ و رادیاتور و فن مناسب انتخاب کنید. اگر یک دستگاه ماینر دارید، رادیاتور و فن پراید یا 206 با یه پمپ معمولی هم جواب می دهد.

 

6. فن های دستگاه باز شود  و از سیمولاتور فن استفاده شود. البته می‌توان از فن مخصوص دور پایین در روغن استفاده شود که ضرورتی ندارد. زیرا با کار کردن فن ها داخل روغن، ممکن است روغن به اطراف پاشیده شود.

 

7. حتماً از تابلو برق استفاده نمایید و حتما و حتماً یک مدار کنترل دما یا ترموسات برای سیستم بگذارید که دمای روغن اگه به هر دلیلی بالا رفت برق قطع شود.

 

8. مقدار لازم مینرال اویل برای هر دستگاه چقدر است؟ در پاسخ باید اینچنین گفت که بسته به نوع استفاده تکی یا چند تایی و حجم مخزن و رادیاتور تقریباً  ۱۵  لیتر برای هر دستگاه ASIC مینرال اویل لازم است. در صورتی که کمتر از این مقدار استفاده نمایید، به علت حجم کمتر، روغن سریع تر داغ می شود و باعث گرم شدن دستگاه می گردد.

 

9. به ازای هر دستگاه ماینر، حتماً یک عدد فیوز 16 آمپر در تابلو برق قرار داده شود تا در صورت بروز مشکل فیوز، برق سیستم را قطع کند.

 

10. در جواب به دوستانی که سوال می کنند آیا صدای دستگاه کم می شود باید گفت که در صورت استفاده از فن دور 1000 الی 1400 تولید صدا کاهش چشمگیری می یابد ولی بهتر است از فن دور بالا یعنی 2800 دور استفاده نمایید.

 

11. در این ویدئو (لینک ویدئو) نشان داده شده است که برای سه عدد دستگاه s9 که 13.5تراهش هستند، استفاده از دو رادیاتور پراید یا نیسان وانت و یک عدد فن دوربالا می تواند جواب دهد و دمای دستگاهها حدود 80 درجه خواهد بود. اما در صورتیکه به ازای هر رادیاتور، یک عدد فن قرار داده میشد، این دما به حدود 70 درجه می رسید.

همانطور که در انتهای ویدئوی بالا مشاهده می گردد، پاورهای دستگاهها در خارج از مینرال اویل قرار گرفته اند. همچنین استفاده از ترموستات (دماسنج) و فیوزهای ایمنی اکیداً توصیه می گردد زیرا دمای اشتعال روغن های مینرال بین 130 الی 200 درجه سانتیگراد می باشد.

 

12. استفاده از آکواریوم نیز توصیه نمی گردد زیرا ممکن است بر اثر گرما و مرور زمان، چسب سیلیکون آکواریوم خورده شده و از بین برود. بهترین گزینه، استفاده از مخازن پلاستیکی پلی اتیلن(وان اسید) همانند این شکل یا استفاده از آکواریوم های آماده می باشد.

 

13. دمای بهینه روغن در حدود 45 الی 55 درجه سانتیگراد باشد مناسب خواهد بود.

 

14. توصیه میگردد رادیات و فن در هوای آزاد یا خارج از پنجره قرار گیرند تا گرما داخل اتاق باقی نماند.

 

دوستانی که نیاز به راهنمایی دارند: مشاوره و اجرای پروژه های غوطه ور سازی برای انواع ماینرها از قبیل s9 و s17 و T17 و M3X و .... پذیرفته می شود.

در این خصوص میتوانید با این شماره تماس بگیرید: 09122346987 

 

 

توجه: برای اولین بار "متن فوق که راهنمای استفاده از مینرال اویل می باشد توسط صاحبان این وبلاگ به ویکی پدیا ارسال شده و در سایت معتبر ویکی پدیا عیناً منتشر گردید که می توانید آن را در این  لینک ویکی پدیا  مشاهده فرمایید.


در گروه تلگرامی ما عضو شوید و سؤالات خود را مطرح فرمایید:

https://t.me/hazaratco

 

با جستجوی کلمه  hazaratco در تلگرام می توانید به گروه و کانال مینرال اویل حضرات بپیوندید.

 

 

مینرال اویل درجه یک (حضرات)

 

آدرس فروشگاه:  تهران، تقاطع خیابان ولیعصر-طالقانی، مجتمع تجاری نور، جنب بانک صادرات، واحد 8001 

 

شماره تماس جهت خرید این محصول:

09122346987 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی